15 november 2014

Värdet av en vän

Att jag är skadad har framförallt varit frustrerande och hindrat mig från att göra det jag vill, men det har också fört några positiva saker med sig. Jag har bevisat för mig själv att jag kan simma långt, jag har väckt upp mitt intresse för cykling, jag har börjat fotografera igen, och jag har träffat Jeanette.

Jag och Jeanette är väldigt olika varandra både i hur vi levt våra liv och hur vi tänker, men ändå har vi blivit vänner och kan prata om det mesta. Jeanette ser till att jag träffar lite folk ibland. Och jag sätter tokiga idéer i huvudet på henne.

Idag frågade hon om jag ville ta en promenad mellan Sotaliden och Silverfallet. Jag var egentligen på väg ut med cykeln, men en promenad i ett av Billingens vackraste områden får man inte tacka nej till.

























Tack Jeanette för att jag fått träffa dig och din fina familj.

2 kommentarer:

  1. Och sedan är det bra med andra rumpor än min och Vanjas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, för jag får inte gå först när jag är ute med Jeanette heller :))

      Radera